Wij hebben een professioneel en ervaren Bestuurslid Facilitaire Zaken ad interim gevonden in de persoon van René Krassenburg. René stuurde al jaren de onderhoudsploeg bij RKAVV aan en is betrokken (geweest) bij de bestuurskolom Beheer en Onderhoud Gebouwen en bij het Oud Papier. Hij zorgt ervoor dat alle leden, familie, vrienden en bezoekers gebruik kunnen maken van een mooi en goed onderhouden complex en een gezonde en sfeervolle kantine.
Wanneer René verhinderd is zal zijn ad-interim functie ingevuld worden door Allie van den Berg. Allie houdt zich bij RKAVV bezig met onder andere de bestuurskolom Beheer ICT en daarvoor het primaire contact.
De bestuurskolom Kantinezaken wordt vertegenwoordigd door Karin Zwaneveld (primair contact), Merel Borsboom, Louise de Lugt en Ron Veenstra.
Wanneer u iets wilt organiseren waar gebruik gemaakt zal worden van het RKAVV terrein, de kantine, de keuken of de sporthal dient u dit direct te melden bij kantinezaken@rkavv.nl. Men zal dan contact met u opnemen om dit verder op te pakken.
Op de volgende Algemene Leden Vergadering zal René worden voorgedragen als Bestuurslid Facilitaire Zaken.
Contact met de bestuurskolommen dient via een email te gaan:
Beheer en Onderhoud Gebouwen – facilitairezaken@rkavv.nl
Beheer ICT – facilitairezaken@rkavv.nl
Kantinezaken – kantinezaken@rkavv.nl
Oud Papier – facilitairezaken@rkavv.nl
Ik dank René, Karin, Allie, Merel, Louise en Ron voor hun tomeloze inzet voor RKAVV.
Heb je als lid of ouder interesse in een rol bij RKAVV laat het ons weten zodat we je kunnen verwelkomen en je onderdeel wordt van onze vrijwilligersteams.
Met vriendelijke groet,
Alex Wijnen – Voorzitter
Telefoon: 06-46626950